2014. július 28., hétfő

Supa de rosii cu galuste.


Supá de rosii cu gáluste

     supa:
        - 2 cepe
        -  2 morcovi márime medie
        -  5 ardei copti , kapia
        -  6,,,8 rosii mari   
        -   1 cápátíná usturoi márime medie
        -  busuioc verde dupá gust  
        -  piper mácinat dupá gus 
        -  vegeta dupá gust 
        -  3 ling. ulei  
       -  1 legáturá frunze de tzeliná.
        galuste:
       - 2 ouá
       - 6 ling. gris
       - 1 lingurintzá vegeta
       - ½ ling. pátrunjel verde tocat
       - ½ ling. busuioc verde tocat
       - 1 lingurá unturá de gíscá

Mod preparare

         -pentru rosii, am pus 1/2 l apá la fiert, iar cínd a atins punctul de fierbere am scufundat rosiile pentru cíteva minute, apoi le-am scos si le-am decojit

        -ardeiul l-am copt, l-am curátat apoi l-am trecut prin robot ímpreuná cu rosiile decojite.
        -restul legumelor, le-am trecut prin robot si le-am pus la ínabusit ín putin ulei.
          -cínd s-au ínmuiat legumele am adáugat rosiile si ardeiul copt, am mai lásat cíteva minute si am stins cu 3 litri apá ín clocot, am pus frunza de tzeliná, am acoperit vasul si am fiert aprox. 20 minute.
          -íntre timp am pregátit compozitzia pentru gáluste , am bátut cele 2  ouá cu putiná sare, frunzá de pátrunjel si busuioc tocate si 1 lingurá buná unturá de gíscá sau 4 linguri ulei, apoi am íncorporat pe rínd cele 6 linguri de gris, am dat la frigider compozitzia pentru 15 minute.
       -cínd legumele s-au fiert am adáugat gálustele cu  linguritza ín supa clocotindá, am fiert píná gáluscutzele se-au dublat volumul.
         -am condimentat supa cu piper mácinat si busuioc verde tocat, am potivit de sare si vegeta , am mai fiert-o aprox. 15 minute, dupá care am presárat-o cu busuioc si pátrunjel verde tocate, este o supá mai mult cremá, ínsá foarte gustoasá, condimentatá si rácoritoare.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése