2015. augusztus 9., vasárnap

Piept de pui inabusit cu fasole verde.



Piept de pui ínnábusit cu fasole verde.

      ingrediente /2-3 portzii.

·                                     -  300 gr. piept de pui
·                                     -  600 gr. fasole verde
·                                     -  1 ceapá
·                                     -  2 ardei grasi
·                                     -  3 cátzei usturoi
·                                     -  4-5 rosii cherry
·                                     -  1 dl ulei
·                                     -  1 ling. vegeta
·                                     -  1 vírf cutzit piper 
·                                     -  1 leg. márar verde

modul de preparare

               -am táiat cubuletze pieptul de pui, am íncins uleiul ín cratitza ín care l-am gátit, am rumenit cubuletzele de carne, le-am scos íntr-o farfurie, ín grásimea rámasá am cálit ceapa si ardeiul tocate márunt, am adáugat fasolea verde curátzatá, táiatá márunt si bine spálatá, am presárat-o cu vegeta si piper, am ínnábusit píná sa ínmuiat bine fasolea, am adáugat rosiile táiate ín patru, usturoiul bine pisat si o ceascá de apá fierbinte, am fiert-o píná scade apa detot, apoi am pus ínapoi cuburile de carne cu care am mai ínnábusit 3-5 minute, timp ín care asezonám de condimente, vegeta, sare, piper, apoi am presárat cu márar verde tocat si fasolea este gata pentru servit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése